Thursday, July 7, 2011

Blog Award

I was blessed to recieve this blog award from the following blogers. Thank You! so very much ladies.
Kelli
Elizabeth
Cathie
Susan

Thank you so much ladies :o) >>> big hugs

7 things about myself
1. I am getting into, not only egg art, but making itty bitty paper flowers (about the size of 1/5th a dime) will post some soon

2. I have 3 pup, 2 chihuahua's and a doxie (who is vcery active and keeps me busy)

3. I married my high school sweetie and we have been married for 26 wonderful years

4. ummm...I am currently trying to think of 3 other things to share

5. I love flowers but and terrible at growing them. Finally decided on a Day Lily garden since they need very little attention but bloom beautifully

6. I am recovering from a 2 month hospital stay and, as of last week, can walk normal and walk up and down stairs without pain meds >>> Yeah!

7. I am blessed to be able to babysit my 19 month old grandson 2 days a week (Tues and Wed) and have not been able to craft like I want to. I have to rest on Thursdays, he is soooooo active, lol

I am passing this award to the following blogs:

Lisa
Ellie
Amy
Lorraine
Laurie & Kel
Tracey
Ettan (fantasic designer, he offer most for free, and a wonderful person)
Theresa

Please check out all the wonderful blogs :o)

Will be back later with a card I was able to finally make, lol

Hugs,

8 comments:

Judy said...

Congrats Sandy!! and I'm so glad you can do things without pain.
Hugs.
Judy

Besthobbyeva said...

Sandy - wow, soooo sorry to hear about your hospital stay that is awful. Glad to hear you are on the mend!!!! Hope you can craft soon!!

Laurie

Amy Johnson said...

Awwww, thanks Sandy!

Ellie said...
This comment has been removed by the author.
Ellie said...

Thank you so much for the award Sandy. Now trying to come up with 7 things about myself is not going to be easy.
I am so happy to hear that you are finally able to walk normal and without pain! That is wonderful news!
P.S. Sorry I had to delete the above post, I had a typo and it looked silly.

Ettan said...

Thank you for the award. Your works is fantastic. Your eggs are soooooooo......
Hugs

lisa808 said...

Thank you!

Glad you are continuing to feel better.

coldwaters2 said...

Hi Sandy what a pleasure it is for me to accept this wonderful, tasty award from you, THANK YOU so very much for thinking of me when passing it on, I will treasure it.
Big hugs
Lorraine x